اجاره کپسول اکسیژن در تهران

یکی از دغده های افرادی که نیاز به کپسول اکسیژن دارند این است که چگونه اقدام به اجاره کپسول اکسیژن در تهران کنند. چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا اجاره و حتی خرید کپسول های اکسیژن زیاد شده و این موضوع باعث شده که افراد در اجاره و یا خرید کپسول اکسیژن دچار مشکل شوند. افراد برای اجاره و خرید کپسول اکسیژن حتما باید به فروشگاه های تجهیزات پزشکی مراجعه کنند و مدت ها به دنبال فروشگاهی بگردند که دارای کپسول اکسیژن باشد و همینطور از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. اما داروباکس امکان اجاره و خرید کپسول اکسیژن را به صورت آنلاین برای شما عزیزان فراهم کرده است تا دیگر برای تهیه کپسول اکسیژن دچار مشکل نشده و به راحتی کپسول اکسیژن مورد نیاز خود را اندازه دلخواه خود اجاره و یا خریداری کنید. برای اجاره کپسول اکسیژن در تهران کافی است به وب سایت داروباکس مراجعه کرده و یا اپلیکیشن داروباکس را در تلفن همراه خود نصب کرده، اطلاعات درخواستی را وارد کرده و سپس درخواست خود را ثبت کنید. شما عزیزان علاوه بر اجاره و خرید کپسول اکسیژن می توانید از سایر خدمات پزشکی داروباکس از جمله ویزیت پزشک در منزل، فیزوتراپی و ارتوپد در منزل، داروخانه آنلاین و فروشگاه آنلاین استفاده کنید.

اجاره یا خرید کپسول اکسیژن مناسب چه افرادی می باشد

اجاره کپسول اکسیژن در تهران

اکسیژن یکی از گازهای مهم در تنفس است که برای زندگی انسان ها ضروری و لازم می باشد. گاهی بیمار براساس تجویز پزشک باید به طور مداوم از گاز اکسیژن استفاده کند و یا به دلیل داشتن مشکلات قلبی عروقی در صورت آلودگی هوا باید در بیرون از منزل گاز اکسیژن خالص تنفس نماید. در واقع اکسیژن تراپی یکی از درمان های رایج برای بیمارانی است که از مشکلات تنفسی- ریوی رنج می برند و یا دچار ویروس کرونا شده اند. استفاده از کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز دو شیوه معمول برای انتقال اکسیژن به بیمار است. با توجه به اینکه در اغلب موارد سیستم تنفسی و ریه بیمار، قادر به تنفس طبیعی نیست و نمی تواند اکسیژن را از راه تنفس دریافت کند، پزشکان استفاده از تجهیزات پزشکی- تنفسی را به بیمار توصیه می کنند. اکثر بیماران به دلیل قیمت بالای دستگاه های اکسیژن ساز، از کپسول های اکسیژن استفاده می کنند. خرید کپسول اکسیژن که برای راحتی تنفس بیماران تنفسی طراحی شده است، بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

خرید کپسول اکسیژن 10 لیتری

انواع کپسول اکسیژن

اجاره کپسول اکسیژن در تهران

کپسول های اکسیژن معمولاً در 5 سایز 40، 20، 10، 5 و 2.5 لیتری تولید می شوند.

کپسول 40 لیتری: با توجه به وزن و ارتفاع زیاد برای استفاده در مراکز درمانی یا اماکن دارای اکسیژن سانترال استفاده می شود. این سایز از کپسول اکسیژن مناسب استفاده در منازل نمی باشد.

کپسول 20 لیتری: کپسول 20 لیتری برای استفاده در داخل آمبولانس ها و مراکز درمانی جهت انتقال طولانی مدت بیمار استفاده می شود و وزن آن حدود 18 الی 20 کیلوگرم می باشد.

کپسول 10 لیتری: مناسب ترین سایزی که برای استفاده در منازل و محیط های درمانی مانند کلینیک ها در کنار بیمار توصیه می شود کپسول های 10 لیتری هستند. به علت اینکه وزن آن حدود 8 تا 10 کلیو و ارتفاع کپسول حدود 1 متر می باشد در منازل به راحتی مورد استفاده و حمل و نقل می گردد. با توجه به میزان اکسیژن داخل کپسول اگر مانومتر را در حالت 4-5 لیتر در دقیقه تنظیم گیردد حدود 1.5 الی 2 ساعت قابلیت رساندن اکسیژن به بیمار را دارد اگر درجه مامونتر را روی 1-2 لیتر در دقیقه تنظیم کنید حدود 8 الی 10 ساعت اکسیژن به بیمار ارسال رسانده خواهد شد.

کپسول 5 لیتری: کپسول های 5 لیتری از لحاظ کلیه اندازه ها و مقیاس های ذکر شده در مورد کپسول 10 لیتری، نصف آن قابل استفاده است و مناسب برای حمل داخل اتومبیل شخصی می باشد. لازم به ذکر است با توجه به اینکه کپسول حداکثر 3 الی 4 ساعت قابلیت رساندن اکسیژن را دارد، برای مصافت های طولانی توصیه نمی گردد. همچنین وزن کپسول حدود 5 کیلوگرم می باشد.

کپسول 2.5 لیتری: برای حمل نوزاد در داخل آمبولانس یا کوه پیمایی و رفتن به ارتفاعات بالا مورد استفاده قرار می گیرد، از دیگر موارد استفاده کپسول 2.5 لیتری، استفاده پزشک یار و پرستار در موارد اورژانسی مانند زلزله و بلایای طبیعی و انواع حوادث است.

نکاتی که زمان استفاده از کپسول اکسیژن در منزل باید بدانید چه هستند

  • لوله بینی و ماسک را دو بار در هفته با آب و صابون بشویید و خشک نمایید
  • حین دریافت اکسیژن، بیمار در دهان و بینی خود احساس خشکی خواهد کرد. بنابراین چند بار در روز دهان و بینی بیمار را با آب شستشو دهید. مکیدن آب‌ نبات نیز می ‌تواند برای پیشگیری از خشکی دهان کمک کننده باشد
  • اگر لوله کانولا پشت گوش بیمار قرار دارد مراقب باشید که زیر آن قرمز نشود و چندین بار در روز آن‌ را از نظر قرمزی و زخم بررسی کنید. در صورت قرمز شدن زیر لوله کانولا جای آن را تغییر دهید
  • میزان اکسیژن و نحوه کار با کپسول اکسیژن را از پزشک و یا پرستار سؤال فرمایید
  • اگر عقربه وسیله مدرج تنظیم کننده فشار اکسیژن را باز کردید و عقربه زیر 5 لیتر را نشان داد یعنی میزان اکسیژن موجود در کپسول کافی نمی ‌باشد، باید مجدداً کپسول اکسیژن پر شود
  • کپسول اکسیژن را همیشه دور از حرارت و نور مستقیم خورشید قرار دهید
  • روشن کردن سیگار در اتاقی که کپسول اکسیژن نگهداری می شود، خطرناک است
  • برای جابجایی کپسول اکسیژن از پایه چرخدار استفاده شود و در صورت نبودن، به حالت دورانی حرکت داده شود
  • برای تعویض کپسول اکسیژن از آچار مخصوص استفاده شود

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09334445543 و 09334445543 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

جهت ورود به فروشگاه آنلاین داروباکس روی پالسی شاپ کلیک نمایید.